dilluns, 1 de juny del 2009

Tricampions...cansats...

Sí que sóc del Barça, i he celebrat molt els títols d'aquest any (sobretot la Champions), però ... no us comença a cansar tanta celebració i tant fer-li la pilota al Messi, Iniesta, Guardiola, etc?? A mi sí, i avui toca "vídeo Gladiator" d'en Pep...

Ahir vaig sentir l'Eusebio Sacristán dient alguna cosa així com: "La afició del Barça encara no ha aprés que no es pot passar del tot al res en tant poc temps".
Què volia dir l'Eusebio amb això? Doncs que l'afició del Barça és com un peix que tot ho oblida, i que si l'any que ve el Barça comença la Lliga fluix, perd a quarts de la Champions i/o no guanya la Copa, es començaran a sentir crítiques a tort i a dret.

I jo sempre dic: "El Barça té la pitjor afició del món" (sembla que no sóc l'únic que ho pensa, mireu aquí i aquí, ell ho explica molt millor que jo). Segurament jo no milloraria la mitjana de l'aficionat del Camp Nou, perquè jo sóc de basquet (on no sóc tant hooligan com els de la Meritxell però cridem i animem sovint), però això no canvia el fet que els socis/simpatitzants que van al camp siguin uns "CHAQUETEROS".

1 comentari:

jude ha dit...

Bé, no només la del Barcelona...El mateix penso (i pensen també alguns alemanys) de l'afició del Bayern de Munich. Quan guanyen uns quants partits consecutius, tot es perfecte, l'entrenador es bonissim i tot son flors i violes. A la que perden dos partits seguits, tot fa un gir de 180°, foten fora l'entrenador i la prensa comensa a criticar-ho tot.
Respecte al Barsa, jo també trobo exagerada la importancia que se li dona, ja cansa una mica. Pero bueno, mentre la gent celebra, no es preocupen dels veritables problemes d'aquest país..