dijous, 13 de maig del 2010

Reformes

- Ai, és que només guanyo 1.020€ com a funcionari amb 10 anys d'antiguitat, i si ara em baixen el sou un 5% no podré pagar els meus comptes! - diu en Manel.

- Doncs mira nanu, plantejat perquè 10 anys vares entrar a una posició on estar-hi tota la vida guanyant una merda de sou. El que està clar és que amb 4,5 milions d'aturats i la resta "al borde del abismo", tu segueixes sent un privilegiat - dic jo.

- Però és que sempre acabem pagant els mateixos, les classes mitges i les baixes! - diu en Manel.

- Estic d'acord. Aquest món fa un pèl de fàstic, però són dos temes diferents. A veure si et penses que jo sóc de la jet-set - dic jo.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina sort la seva de no estar aturat!

Nietz ha dit...

Exactament Marina. Però fins i tot el funcionari és insolidari, on anirem a parar...