dimarts, 25 de setembre del 2007

Inici o destrucció

Benvolguts companys i/o lectors,

Aquestes són les primeres línies que escric al blog. Tant de bo això tingui continuïtat.

Ja fa un temps que en goodalien (Olek) i en kuka (karrakuka) tenen el seu, i he estat a prop diverses vegades de començar-ne un. Quan sàpiga com, us posaré els links.

Però és avui, oh gran dia!, el primer...per què?

Serà que he començat una nova feina (de becari) i tinc més temps del que m'esperava? Segurament.

Sense més, us deixo. Vaig a investigar com fer que aquest blog tingui bona pinta!

1 comentari:

Anònim ha dit...

ei!

felicitats, pinta bé el teu blog, un bon inici (i si hi surt l'albeta encara millor).

Ànims que això del blog està tirat. Si i el Kuka i jo podem es que tothom pot...

Posa't en forma que et necessitem a tope sota els cèrcols! em sembla que són pocs els OLD BLUES acostumats a moure'ns per allí sota.