dilluns, 28 de gener del 2008

Tesi de Màster

El Màster ja s'acaba. Seré MSc en Nanociència i Nanotecnologia. Ves a saber si em servirà d'alguna cosa...

Al final fan escriure una modesta tesina (unes 10 pàgines), que ja tinc pràcticament redactada...en anglès!! Sort que el Dr. Quidant (ICFO) m'ajuda, sinó en sortiria un document pseudocientífic en catalanglish!
A mi m'agradaria posar algun sentiment, no m'agrada escriure documents freds i suposadament objectius. Ell insisteix (i no és el primer que m'ho diu) en que la Ciència és seriosa, i de la seva redacció en resulten documents que així ho reflexen.

Doncs no! La Ciència és (hauria de ser) divertida! Només fa falta passejar-se pels passadissos de l'ICFO per adonar-te que la gent allà s'ho passa bé; llavors, per què no reflexar aquesta passió en els documents??

És clar que tot i que Feynman era un autèntic golfo, els seus articles són absolutament estàndard...

Crec que em saltaré la norma i, com a mínim a les conclusions, hi posaré una mica de sentiment.

Ja m'estic pensant quin Màster puc fer l'any que ve, però això ho posaré més endavant!