dimarts, 20 de novembre del 2007

Beca por aquí, beca por allà...

Han sortit les convocatòries del 2007 de les beques FPU (Formació de Personal Universitari), ho podeu veure a la plana web del MEC.

La meva beca UPC m'obliga a presentar-me, així ho faré. Amb els companys físics tenim la cotrovèrsia de si ens hi podem presentar tot i no haver acabat el Màster (cosa que passarà al febrer), m'estranyaria que no es pugués, però ells insisteixen en que no complim els requisits.

Sigui com sigui jo m'hi presento. Ja tinc beca, així que no em preocupa massa, la veritat...

La meva pregunta és: mentre estic treballant a Terrassa fent el doctorat, busco feina activament a la recerca d'un contracte millor? O em limito a acabar el doctorat (3 anys) i el busco llavors? De moment, m'he donat d'alta a Infojobs...

Sense més, us deixo fins la pròxima entrada!