divendres, 31 de desembre del 2010

Bon Any 2011!

Els meus millors desitjos per al 2011 per a vosaltres, estimats lectors, i per als vostres éssers estimats (entre els que espero trobar-m'hi...o sigui que també em felicito l'any a mi mateix...és igual...).

Entre abraçada i petó, tingueu un moment per tots aquells qui us estimen i, per una raó o una altra, no hi han pogut ser. També per tots aquells que ens miren des d'un lloc elevat, que sempre ens acompanyen però no ens hi esperen fins d'aquí molts anys.

Bé, després de la llagrimeta, recordar-vos que al 2011 no es podrà fumar a locals tancats. Quina gran notícia. Fumadors, no em sap gens de greu, igual que a vosaltres no us en sabia que jo acabés fent pudor de cendra.

A banda d'això, el 2011 espero que sigui un any especial per a tots. Jo faré 30 anys...espero no caure en la depressió...segur que no! No us marqueu massa propòsits, només aquells pels que valgui la pena esforçar-s'hi.

I recordeu, el pais us necessita. Tot aquell qui pugui té el deure moral de posar-hi de la seva part.

Petons,

Miquel.